ZWROTY WYMIANA REKLAMACJE
Zwrot (Odstąpienie od Umowy)
Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy w terminie 14 dni od doręczenia przesyłki. (prawo zwrotu zakupionego produktu bez podania przyczyny)
Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia poprzez email sklep@pazuremszyte.pl przed upływem 14 dni od doręczenia przesyłki.
Konsument ma obowiązek zwrócić (wysłać) produkt Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży.
Adres do zwrotu FH. JULIETTE, ul.Pliszki 27, Gutkowo 11-041 lub do paczkomatu OLS48M, tel.501238731, email sklep@pazuremszyte.pl
Proszę o dołączenie w miarę możliwości dowodu zakupu produktu – ułatwi to i przyspieszy proces rozliczenia transakcji.
Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący.
Przesyłka wysłana na koszt sprzedającego (tzw. za pobraniem) nie zostanie przyjęta.
Sprzedawca zwróci Konsumentowi dokonane przez niego płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym produktem. Zwrot obejmuje również koszty dostawy. (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).
Na podstawie art.38 Ustawy o Prawach Konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, nie przysługuje w przypadku towarów wyprodukowanych według specyfikacji Konsumenta. Dotyczy to zarówno produktów niedostepnych w standardowej ofercie Sklepu (wykonanych na specjalne zamówienie) jak również standardowych produktów o zmienionych na życzenie Konsumenta cechach (tzw. personalizacja np. smycz z innym niż standardowy karabińczyk).
Wymiana
Wymiana towaru na inny możliwa jest tylko poprzez zwrot produktu w ramach odstąpienia od umowy oraz dokonania zakupu właściwego produktu
Reklamacja
W przypadku wykrycia wady produktu odeślij reklamowany produkt z opisem wady na adres
FH Juliette, ul Pliszki 27, 11-041 Gutkowo lub do paczkomatu OLS48M, tel.501238731, email sklep@pazuremszyte.pl .
Przed wysyłką proszę o poniformowanie o tym fakcie poprzez email sklep@pazuremszyte.pl lub SMSem na nr 501238731.
Przesyłka z reklamacją powinna zostać wysłana na koszt Kupującego.
Przesyłki wysłane na koszt Sprzedającego nie zostaną podjęte.
W przypadku uznania reklamacji za zasadną koszt przesyłki reklamacyjnej zostanie zwrócony.
Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z reklamowanym przedmiotem.